DOMIMÉTER

Lilypie Premature Baby tickers

LEVIMÉTER

Lilypie First Birthday tickers

2011. április 15., péntek

Költözés után

Rég írtam megint, de van mentségem, költöztünk. A régi albérletbe visszajött a tulaj külföldről így jönnünk kellett. Nagyon szupi az új lakás, jól érezzük magunkat benne. Nem sokkal nagyobb mint a másik, de valahogy több a szabad tér, aminek Domi nagyon örül! Hihetetlen mozgás igénye van! Egész nap meg sem áll. Nem tudom, hogy van ennyi energiája...Jön a hetedik foga. Az evéssel egész jól állunk, tápszert már szinte csak éjszakára kap. A tejet még mindig nem mertem kipróbálni. Nem tudom miért félek annyira tőle, talán mert én nem szeretem:) Szépen megeszeget már mindent, megmutatja a fülét, orrát, fogát, imád sétálni, könyveket lepakolni a polcról (vissza már nem annyira szereti:) megérti ha kérdezek tőle valamit, pl. hogy menjünk e sétálni, bólogat hogy igen és hozza a cipőjét. Beszélgetni nagyon szeret, csak nem tudom milyen nyelven:) A babákat felismeri az utcán és mutogat rájuk, hogy "baba, baba", a kacsára azt mondja hápháp, anyuéknak van egy  papagájuk amit Pityukának hívnak, na az "pika", igaz a csirke is "pika":))))). Szeret mindenre mutogatni az ujjával, hogy "eee" és akkor mondani kell neki, hogy mi micsoda.
Az éjszakákat végigaludja, általában 20:00-20:30 körül alszik el és reggel 7 körül ébred, persze ha nem jön a foga éppen mert akkor fel-fel riad éjszaka. Nap közben egyre többet alszik csak egyszer 1-1,5 órát, többet egyszerűen nem hajlandó:)
Pancsolni még mindig imád, sokszor bőg ha az esti fürdetést nem akkor fejezzük be amikor ő akarja. Ja hát és a hiszti! Na azt mester fokon műveli már most. Lefekszik a földre, veri magát, visít, ordít, bőg. Itthon már eljutottam arra a szintre hogy tudomást sem veszek róla, de ha elmegyünk valahová és ott csinálja akkor elég ciki:))))
A reggelek szuperek, kiveszem az ágyából én visszabújok a sajátomba és akkor jön, adja a puszit nekem is meg Atinak is, rengeteget. Egy cukor falat ez a gyerek!!

1 megjegyzés: